El col·lectiu local de Compromís per Picassent, encapçalats per regidor Artur Hernàndez, s’ha sumat a l’entrega de signatures per part de la plataforma ciudadana en defensa del Servei Vital Bàsic d’ambulància a Picassent en un acte que va tindre lloc dimecres 29 de maig a les portes del Palau de la Generalitat. Des de Compromís per Picassent ja s’ha posat en marxa diverses iniciatives per reivindicar la necessitat de restablir aquest servei a la població. A l’acte també va acudir a donar suport el portaveu de Compromís, Enric Morera.

Des de Compromís per Picassent ja es va advertir que era un tema molt seriós i que el conseller de sanitat deuria donar explicacions convincents on toca que és a les Corts Valencianes. Per aquell motiu, Mònica Oltra  va fer una pregunta parlamentària a les Corts davant les preocupacions dels veïns i veïnes de Picassent per aquest retall injust.

Per altra part, els Joves amb Compromís de Picassent van posar en marxa una campanya, plasmada en un original Harlem Shake, per denunciar aquesta situació de desficaci que ha propiciat el Partit Popular i que des de l’agrupació juvenil de Compromís a Picassent és considera una agressió als drets fonamentals dels ciutadans i ciutadanes de Picassent.