El grup municipal a l’Ajuntament de Picassent, Coalició Compromís per Picassent, vol expressar la seua denúncia pública davant el repartiment del Butlletí d’informació Municipal durant la campanya electoral a les elecciones al Parlament Europeu de maig de 2015. Des d’aquest grup municipal es considerable intolerable que l’equip de govern del PSPV utilitze els mitjans d’una institució pública como es l’Ajuntament de Picassent.

La majoria de la informació que apareix en aquest número del Butlletí d’Informació Municipal fa referència a les activitats realitzades per part del PSPV-PSOE de Picassent el que suposa una manipulació greu de la informació pública que s’agreuja supinament a causa de la distribució d’aquesta durant la campanya electoral i, curiosament, en el mateix dia que es reparteix la publicitat del PSPV-PSOE.

Desde Compromís per Picassent critiquem l’ús d’una institució de l’Estat per a fins partidistes i advertim que el PSOE de Picassent està vinculant el desenvolupament d’una activitat institucional en l’àmbit municipal a la imatge que el partit pretén projectar com a propaganda electoral.

Utilitzar un mitjà de comunicació públic com el Butlletí d’Informació Muncipal de Picassent pot induir de forma més o menys directa, mediatament o immediatament, a l’orientació del vot de manera il·legítima, contravenint els principis de transparència, objectivitat i igualtat que consagra llei electoral i la Constitució espanyola.

A l’efecte del control de la transparència i neutralitat i del principi d’igualtat, hem d’entendre que el PSPV-PSOE de Picassent està duent a terme una apropiació indeguda d’aquest mitjà de comunicació públic en concret mitjançant el control del gabinet d’Alcaldia de manera il·legítima i amb l’objectiu de orientar el sentit del vot dels electors i electores.