Compromís per Picassent va celebrar ahir la seua Assemblea Oberta amb la presència del Síndic i Portaveu de Compromís, Enric Morera, i del regidor de la formació valencianista a l’Ajuntament de Picassent, Artur Hernàndez. L’acte va comptar amb una nodrida presència de veïns i veïnes de Picassent que van escoltar les xerrades inicials de Morera i Hernàndez, entorn a la dicotomia: “És una crisi o és una estafa?”. Les intervencions d’ambdós portaveus de Compromís, a nivell nacional i local, van aprofundir en com endinsar-se en realitzar canvis profunds en l’actual situació del sistema tant a nivell nacional com municipal en els diferents pobles com Picassent.

L’Assemblea va comptar també amb les intervencions i preguntes dels assistents, els quals es van preocupar pels temes d’actualitat a nivell del País Valencià i de Picassent. L’objectiu de l’Assemblea va estar escoltar i fer participar a la ciutadania del treball de Compromís a l’Ajuntament de Picassent i a les Corts Valencianes. Des de la Coalició Compromís s’aposta per un canvi de rol en les dinàmiques dels partits a nivell municipal, on la gent puga participar en les decisions i transformar-se en una democràcia més directa i participativa.

Enric Morera i Artur Hernàndez a l'Assemblea Oberta de Compromís per Picassent