Trini Carballo, diplomada en Magisteri de 63 anys, ha estat mestra del col·legi Sant Ignasi de Picassent des de 1996, on ha estat una activista i defensora de l’escola pública i ha co-organitzat la participació de l’Escola en les Trobades d’Escoles en valencià. Trini forma part de diverses associacions de Picassent i és una gran defensora de la cultura i les polítiques públiques educatives del municipi. Actualment, forma part activa de l’Associació Cultural Grup de Bastonots i és cantaora de cant d’estil valencià. A més a més, Trini és una activista del feminisme i ha donat suport a totes les iniciatives feministes socials a Picassent i el País Valencià durant els darrers anys.

Per altra part, també forma part de la Coral de l’Associació d’amics de Cristòfor Aguado i és sindicalista de CCOO. Malgrat estar jubilada, continua col·laborant amb l’escola com a mestra voluntària donant classes de dansa i ball a les xiquetes i xiquets.

“Durant molts anys he treballat des de l’activisme educatiu per a fer una societat millor. Ara encapçale una candidatura amb la resta de companyes i companyes que busca fer un Picassent més just, on totes i totes siguen partíceps, sense deixar ningú enrere. Anem a presentar una proposta de govern moderna, oberta, transparent i que millore notablement la vida de la gent de Picassent”, ha assenyalat Trini Carballo.