0La regidora de Compromís, Nereida Tarazona, va voler donar suport a Associació de Comerciants i Serveis de Picassent a la Festa de Nadal de la població per la seua importància estratègica del comerç picassentí en la revitalització de la nostra economia local. Des de Compromís per Picassent sempre hem cregut fermament en l’aposta del comerç local com a motor de la economia picassentina, participant activament en el activisme i treball. Les activitats organitzades des de l’Associació de Comerciants i Serveis de Picassent són una bona forma d’ajuda a la dinamització del comerç local. Amb una plataforma pròpia a internet, es pot convertir en aparador de molts negocis que encara no disposen de pàgina web pròpia. Cursos i tallers formatius, xarrades i publicacions, concursos i aparadors. Tot està fet amb dedicació per a donar a conèixer tots els serveis i productes que podem trobar a Picassent.

Nereida Tarazona
Nereida Tarazona, portaveu de Compromís per Picassent

“Al mateix temps que molts xicotets negocis s’han vist obligats a tancar les seues portes per la situació econòmica actual, altres tendes i negocis sorgeixen amb il•lusió, noves idees i nous projectes amb visió de futur. Siga quin siga el motiu, eixa xicoteta iniciativa significa un granet més d’arena a la millora de l’economia local, a la millora dels serveis locals i de la societat picassentina. És per això que el treball de suport social i econòmic és una de les grans tasques de les quals han de fer-se càrrec les institucions públiques.”, assegura la portaveu de Compromís a Picassent, Nereida Tarazona.