La regidora de Compromís per Picassent, Nereida Tarazona, ha participat als actes organitzats per la Regidoria d’igualtat #19JAnemPerTotes. Als actes han participat diferents associacions locals de Picassent per a reivindicar per part de l’administració central més recursos per a eradicar la violència de gènere.

L’esdeveniment que ha tingut lloc a diferents ajuntament de l’estat ha tingut com a objectiu denunciar que els Pressupostos Generals de l’Estat reflexen un model econòmic basat en activitats productives, depredadores del medi ambient, i que, per altra part, no atenen les necessitats socials i agreugen els problemes de desigualtat entre dones i homes amb conseqüències nefastes per al medi ambient, l’economia, la societat i sobretot per a la vida de les dones.

Es tracta de dir prou a les 28 dones i 5 nens i nenes víctimes d’aquesta xacra social que és la violència masclista. La iniciativa demana al govern d’Espanya l’augment de 120 milions l’assignació pressupostària destinada a la igualtat i a la lluita contra la violència masclista.