Diferents membres de Joves amb Compromís van visitar les instalacions d’ASMIP de Picassent per a poder conèixer de prop quines són les activitats que realitza aquesta important associació de Picassent. la gent que forma part de l’Associació de Discapacitats de Picassent ha ensenyat les instal·lacions i les tasques fan entre setmana. Fent tallers, polseres, pintura..

Des de Joves amb Compromís de Picassent també s’ha volgut donat suport a la crida i la necessitat de una major participació ciutadana amb la figura dels voluntaris, ja que d’aquesta manera s’ajuden a moltes famílies. Per aquest motius, des de Joves amb Compromís de Picassent també s’ha demandat una major ajuda de l’Ajuntament per a fer campanyes públiques de conscienciació i de crida a la societat.

És molt important que la gent siga conscient de la necessitat de solidaritat. Però aquesta tasca l’han de fer les institucions públiques. Per això des de Joves amb Compromís de Picassent demandem una major col·laboració. Necessitem gent valenta, per fer un Picassent millor“, ha assenyalat Ricard Romero Gastaldo, membre de Joves amb Compromís de Picassent, que durant molt de temps ha format part de l’equip de voluntaris d’ASMIP.