Compromís ha aconseguit el millor resultat històric de la formació valencianista a Picassent en estes últimes eleccions al Parlament europeu. La Coalició Compromís, tercera força a l’Ajuntament de la ciutat, ha aconseguit obtindre el millor resultat en porcentatge de vots de la història de la formació en les seues diferents nomenclatures electorals (UPV, Bloc i Compromís) en qualsevol convocatòria electoral.

Compromís ha estat l’únic partit amb representació a l’Ajuntament de Picassent que ha guanyat vots i percentatge de vots. Per la seua part, PP i PSPV s’han enfonsat a Picassent en les eleccions europees d’este diumenge fins caure al seu pitjor resultat durant els darrers 20 anys el PP i de la seua història el PSOE.

Aquest resultat encoratja de valent a les dones i homes que formen part de Compromís per Picassent per continuar treballant. La lluita i el treball per dur el canvi social i polític a la nostra ciutat continua.

Evolució del vot a Picassent