Compromís per Picassent vol donar suport i recolzament al comerç local de Picassent per la seua importància estratègica en la revitalització de la nostra economia local. Des de Compromís per Picassent sempre hem cregut fermament en l’aposta del comerç local com a motor de la economia picassentina, participant activament en el activisme i treball. Les activitats organitzades des de l’Associació de Comerciants i Serveis de Picassent són una bona forma d’ajuda a la dinamització del comerç local. Amb una plataforma pròpia a internet, es pot convertir en aparador de molts negocis que encara no disposen de pàgina web pròpia. Cursos i tallers formatius, xarrades i publicacions, concursos i aparadors. Tot està fet amb dedicació per a donar a conèixer tots els serveis i productes que podem trobar a Picassent.

Nereida Tarazona
Nereida Tarazona, portaveu de Compromís per Picassent

“Al mateix temps que molts xicotets negocis s’han vist obligats a tancar les seues portes per la situació econòmica actual, altres tendes i negocis sorgeixen amb il•lusió, noves idees i nous projectes amb visió de futur. Siga quin siga el motiu, eixa xicoteta iniciativa significa un granet més d’arena a la millora de l’economia local, a la millora dels serveis locals i de la societat picassentina. És per això que el treball de suport social i econòmic és una de les grans tasques de les quals han de fer-se càrrec les institucions públiques.”, assegura la portaveu de Compromís a Picassent, Nereida Tarazona.

I és per això que des de Compromís valorem les iniciatives dels comerciants locals i els donem tot el nostre suport. Perquè valorem els esforços de les persones des dels seus xicotets llocs de treball i les seues tendes. Perquè donem el nostre suport a les persones i no a les grans multinacionals explotadores de recursos.

8_0326
Artur Hernàndez, regidor de Compromís a Picassent

Per la seua part, el regidor de Compromís a l’ajuntament de Picassent, Artur Hernàndez, ha assenyalat que el funcionament de economia “és un misteri molt més difícil d’esbrinar del que pensem. Realment no hi ha fórmules màgiques per fer que econòmicament li vaja bé a un poble o a una societat, però sí que hi han trets d’aquestes societats que són indispensables per tal que econòmicament siguen profitoses”.

Als pobles tindre un teixit comercial de xicotetes empreses és la base per tal de tindre un poble viu:

• Viu des d’un punt de vista social, amb carrers dinàmics, nets i amb gent passejant.
  • Viu des d’un punt de vista econòmic, on moltes famílies tinguen una dedicació i una solvència econòmica digna.
  • Viu des d’un punt de vista sostenible, on la gent fa que les seues compres acaben beneficiant a moltes famílies, però damunt sense malbaratar recursos ni diners, on les compres són més ajustades a les necessitats de cadascú.
  • Viu des d’un punt de vista humà, el comerç tradicional cuida els seus clients i els seus productes i per tant no especula ni amb mercats ni amb mercaderies i evita l’explotació de tercers.

Com podem veure en són moltes les raons per a confiar en el comerç local i fer d’ell una de les nostres causes justes.