El col·lectiu del BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ de Picassent ha celebrat el seu congrés local per triar els delegats i delegades que representar el col·lectiu picassentí al congrés nacional que tindrà lloc el pròxim mes de setembre a la Universitat Politècnica de València. Les persones triades han estat la secretaria local del partit, Nereida Tarazona, la secretaria del BLOC Jove, Marta Miquel, el regidor i portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Picassent, Artur Hernàndez, i el secretari d’acció electoral local, Juli Cànoves.

El sisé congrés del BLOC té com a objectiu construir amb més força l’aposta per la Coalició Compromís i deixar clara la nostra aposta per les polítiques socials i d’ajuda a la gent en una època on tantes i tantes coses estan en perill subjectes a la permanent amenaça dels que volen una societat més desigual, menys democràtica i en definitiva, més injusta. Certament els temps actuals i la situació que ens ha tocat viure ens empenten a la lluita i al compromís, però tota acció ha d’anar precedida i informada per una profunda reflexió i conscienciació, perquè no hi ha solucions sense propostes. Ara doncs, és el moment per a fer les propostes i demostrar la força de la democràcia.