Els representats de Compromís per Picassent van donar suport a ASMIP (Associació Discapacitats de Picassent) en la celebració del dia internacional sense barreres. ASMIP va organitzar diverses activitats a l’explanada de l’ermita per donar a conèixer les dificultats amb les quals es troben molts discapacitats durant la seua vida diària. Des de la Coalició Compromís per Picassent hem col·laborat activament amb ASMIP els darrers anys, des de la nostra gestió la passada legislatura al front de la Regidoria de Cultura. Des de Compromís   per Picassent entenem que és fonamental sumar i donar suport a les polítiques actives socials i que estes no siguen abandonades amb l’excusa de la crisi.

Foto: ASMIP

El nostre portaveu a l’Ajuntament de Picassent, Artur Hernàndez, va poder departir i comprovar in situ amb els voluntaris d’ASMIP i compartir les seues preocupacions per fer de Picassent un poble sense barreres per als discapacitats. Junt a Artur Hernàndez també va estar present la secretària local del BLOC, Nereida Tarazona, i la portaveu de Joves amb Compromís a Picassent, Marta Miquel.